Tiny Troopers: Global Ops
Усюдисуща війна! Увага! Гра Tiny Troopers ПОВЕРТАЄТЬСЯ у версії Global Ops, що являє собою динамічний аркадний шутер для гри двома джойстиками! Ваша місія? Вести за собою елітний загін загартованих у боях спеців в епічній кампанії з понад 40 місіями на 6 театрах війни! Киньте своїх солдатів у гарячі баталії під палючим сонцем пустель, у густі, задушливі джунглі та найхолодніші крижані тундри! Багатокористувацький кросплатформний режим! Залучайте до чотирьох гравців в онлайн-гру з повною підтримкою кросплатформного режиму! Хоч ПК, хоч консоль: ви можете битися наодинці або за участю від 2 до 4 гравців! З міжнародними списками лідерів у грі ви спроможні об’єднати спеців за їхніми здібностями — авіаудари, дрони, пакети стимуляторів і підкріплення — або ошелешити супротивника! Якщо ви не готові грати онлайн, тоді гайда з 2–4 друзями в локальний кооперативний режим! Зарядити зброю! Зберіть убивчий арсенал озброєння на кшталт рушниць, гранатометів, вогнеметів і штурмових дробовиків, або дістаньтеся до вертольота й займіть місце за станковими кулеметами, щоб решетити ворогів! Підвищуйте свій рейтинг! Виконуйте цілі й отримуйте очки досвіду, щоб покращити зброю солдатів, підвищити звання та кваліфікації в ГШ. Налаштовуйте їхній зовнішній вигляд, вибирайте нову уніформу, голови, колір шкіри й аксесуари. Також можна підвищити їхню витривалість і ефективність у бою! Свідчення про ворога У ваших ворогів гарні оснащення, організація та підготовка до битви! Зійдіться в битві з найзапеклішими ворогами солдатів: розвинений ШІ керує ордами дронів, заколотниками та приватними військовими компаніями. А ще ― запеклі бої з босами! Пристосовуйтеся, щоб вижити Солдати будь-що відгукуються на поклик обов’язку! Виконуйте різноманітні завдання, зокрема порятунок VIP-осіб, місії з ліквідації, «знайти й знешкодити» або місії з виживання під періодичними навалами ворогів! Пристосовуйтеся до поля бою: відкривайте й виконуйте додаткові та приховані завдання!