The Star Named EOS
The Star Named EOS — це захоплююча пригода-головоломка, що базується на мистецтві фотографії. Досліджуйте прекрасний світ рукописного мистецтва, створюючи світлини найдорожчих, але швидкоплинних моментів життя. Відтворюючи світлини з минулого, ви поступово дізнаєтеся правду про сімейну таємницю, і любов, прихована у фрагментах спогадів, врешті-решт стане очевидною.