The Sinking City 2
The Sinking City 2 — це гра в жанрі жахи-виживання від третьої особи, де події відбуваються в Аркгемі 1920-х років. Некваплива, напружена й скупа на ресурси: напруга зростає з кожним кроком, полегшення прийде лиш на мить, а контроль над власним страхом стане запорукою виживання. Стежте за використанням речей, розплутуйте головоломки й повертайтеся вже відкритими шляхами по припаси й вдосконалення спорядження. Аркгем, Нова Англія Портове місто «ревучих двадцятих», яке поглинає містична повінь. Вкриті мулом проспекти й понівечений ар-деко. Занурені в темряву підпільні бари. Знищені стихією райони досі зберігають сліди життя. Пересувайтеся пішки чи на човні, шукайте проходи за зруйнованими дамбами й розкривайте таємниці забитих дошками кімнат. Ви відвідаєте лікарню, де наука безпорадна, рибний ринок, де товар сам не проти поласувати вами та зануритеся в надра підземель, сповнених потойбічних жахіть. Порятунок найвищою ціною Невдалий ритуал ув'язнив її душу в країні снів, а тепер злі сили викрали її тіло. Задля порятунку коханої, чий незримий супровід тепер постійно буде з вами, доведеться здолати небезпечний шлях і дістатися джерела повені. Грізні супротивники Слизюччя оживляє мерців. Глибинники виринають з темені води. Тіні викривляють простір і випробовують ваші нерви. В одні битви слід кидатися стрімголов, а в інших краще відступити до безпечного місця, щоб переозброїтися й підготуватися. Або ж можна взятися за побічне розслідування й повернутися з покращеною зброєю. Розслідування без меж Дослідження — запорука виживання. Вивчайте залишки ритуалів, аналізуйте жаскі зачіпки, розшифровуйте щоденники, яких не мало б існувати, і зривайте машкару. Побічні завдання не гальмують сюжет, та й завдяки їм знайдете безпечніші шляхи, цінні припаси та покращення, які підвищать ваші шанси в наступній сутичці. Створено з винятковою відданістю The Sinking City 2 спирається на детективний досвід Frogwares, аби створити справжній жах-виживання, що не відпускає до кінця. Завдяки відданості розробників і відгукам гравців, ця гра відтворює справжній дух Лавкрафта, де міфи стають реальністю і породжують неосяжний жах.