The Safe Place
"The Safe Place" — захоплююча соціальна пригода, яка досліджує суворі реалії дитинства та складнощі самопожертви. Як третя частина трилогії від творця Little Kite та Repentant, ця гра занурює гравців в емоційну подорож життями двох персонажів, пов'язаних долею. Події відбуваються у пострадянському місті на початку 90-х років під час важкої економічної кризи. Історія розповідає про Олександра, звичайного інженера, та Христину, 12-річну дівчинку зі складним минулим. Коли Олександр через необережність випадково вбиває людину, Христина стає єдиним свідком. Щоб уникнути наслідків, Олександр приховує свій злочин і вмовляє Христину мовчати. У свою чергу, вона просить його допомогти з її власними проблемами. Те, що починається як взаємовигідна угода, швидко перетворюєт... Геймплей включає класичні головоломки у стилі point-and-click, поєднані з драматичними поворотами сюжету, створюючи потужний наративний досвід, який переносить гравців на емоційну гойдалку від співчуття до обурення.