The Library of Babel
Гра The Library of Babel, як і оповідання «Бібліотека Вавилона», була натхненна історією Хорхе Луїса Борхеса. Вона перенесе вас у далеке майбутнє, за 20 тисяч років після зникнення людства. Світ заселений високотехнологічними роботами, які мало знають про своїх міфічних творців. Їх суспільство процвітає, аж поки хтось не знайшов бібліотеку, в якій є все, що було або буде написано. І це стає справжнім передвісником хаосу. Ви гратимете за Луї, шукача, якого відправили до Вавилона для розслідування вбивства. Герой опинився між двох вогнів, адже він іде по слідах злочинця й одночасно намагається з’ясувати причину закриття бібліотеки, коли в місті раптово було введено надзвичайний стан. У світі The Library of Babel ви зіткнетеся з непрохідними джунглями, покинутими храмами та різними кіберістотами. На вас чекає неймовірна пригода, повна таємниць і небезпек, яка переплітається з атмосферною історією про наше сприйняття безкінечності.