The Jackbox Party Pack 10
Станьте легендою вечірок із Jackbox Party Pack 10. Відкриваємо вечірку Відома франшиза повертається з 5 новими іграми для вечірок в одному розвеселому пакеті. Зустріч давніх друзів? Вечірка на роботі? Туса з приятелями? У цьому пакеті знайдеться гра на будь-який випадок! Стратегія, малювання, вікторина чи музична гра! Грайте на телефоні чи планшеті: ніяких спеціальних контролерів. Брати участь можуть до 9 гравців, а спостерігати можуть до 10 000 глядачів! Готові вийти на міжнародний рівень? В усі 10 ігор із Party Pack можна грати англійською, французькою, італійською, німецькою чи іспанською. Виберіть свою гру Tee K.O. 2 (малювання, тексти). У грі Tee K.O. 2 ви повернетеся на острів Футболок, на якому найзагартованіші воїни у світі змагаються в смертоносному турнірі. Однак переможця визначають не кулаки, а пальці… для малювання! FixyText (тексти, робота в команді). FixyText — це справжній Дикий захід у текстових повідомленнях! У цій хаотичній грі всі учасники групового чату одночасно друкують, щоб створити повідомлення на згадку. А видалити нічого не можна. Приймайте автовиправлення! Hypnotorious (прихована особистість, рольова гра). Hypnotorious — це гра з таємничими ролями, непередбачуваними союзами й, звісно, безглуздими відповідями на безглузді запитання. Хто на вашому боці? Timejinx (вікторина). У грі Timejinx вам доведеться взяти на себе роль мандрівника з майбутнього, який бере участь у вікторині. Від перемоги залежить дуже багато! Захистіть свою поточну часову лінію, відповівши на запитання про минуле! Dodo Re Mi (музика, робота в команді). У грі Dodo Re Mi телефон стане вашим музичним інструментом. Разом із товаришами складіть мелодію, щоб утекти від голодної тропічної рослини.