Tank Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Відкрийте ресторан своєї мрії. Створіть унікальний екстер'єр та інтер'єр, найміть найкращих працівників та кухарів, створіть місце, де люди будуть любити їсти, проводити час та витрачати свої гроші. Симулятор ресторанного бізнесу. Нас надихнули ігри-пісочниці та симулятори, де гравці можуть створювати щось своє, налаштовувати процеси, розвивати своє творіння, вкладати в нього душу і проявляти свою креативність. У Cafe Owner Simulator у вас є така можливість, наша мета - подарувати світу гру, в якій кожен зможе реалізувати свою мрію і відкрити власний ресторанний бізнес. TANK MECHANIC SIMULATOR: Ремонтуйте, будуйте та відновлюйте деталізовані та повністю інтерактивні танки (німецькі, американські та радянські), бронемашини та самохідні гармати. Випробуйте себе в ролі танкового механіка в реалістичному симуляторі. Знаходьте покинуті та знищені танки з полів битв Другої світової війни. Використовуйте спеціальні інструменти, щоб знайти кожен танк і підняти його з-під землі. Розвивайте свій ремонтний бізнес і створіть власний танковий музей.