Syberia - The World Before
У цій загадковій історії дивовижним чином переплелися долі двох жінок: сучасного нью-йоркського адвоката Кейт Вокер, яка круто змінила своє життя, вирушивши шукати пригод, та молодої перспективної піаністки Дани Роуз з вигаданого міста Ваген, чия кар’єра обірвалася з початком Другої світової війни. Спробуйте вибратися з в’язниці, прогуляйтеся по старих занедбаних кладовищах та відчуйте справжній смак пригод. На вас чекає захоплива та неймовірна історія Такого ви ще не бачили! Рушайте в магічну подорож неймовірними містами східної Європи у 1937 та 2004 роках. Розкрийте всі таємниці цієї історії під неймовірно красивий музичний супровід, написаний Іноном Цуром і виконаний Будапештським кінематографічним симфонічним оркестром, та дізнайтеся, що насправді поєднує долі двох героїнь. Відгадуйте загадки та розкривайте таємниці Знаходьте вихід із найскладніших ситуацій, у які вас заведе карколомний сюжет, ремонтуйте поламані інструменти, відмикайте хитромудрі замки, шукайте способи активувати стародавні механізми та пильно роззирайтеся довкола, щоб не пропустити підказку. Музичний супровід до цієї гри написав Інон Цур Будапештський кінематографічний симфонічний оркестр під керівництвом всесвітньо відомого композитора Інона Цура, автора саундтреків до ігор Prince of Persia, Dragon Age, Fallout та ін., майстерно озвучив пронизливі музичні теми персонажів і локацій у грі. Відкрийте для себе неймовірний світ Бенуа Сокаля Syberia: The World Before (Сибірія: пам’ять минулого) — кульмінація розвитку дивовижного стімпанківського всесвіту пізнього періоду творчості Бенуа Сокаля. Після виходу двох перших ігор на початку 2000-х років (які вже стали класикою в жанрі Point&Click) і третього окремого випуску в 2017 році улюблена гра мільйонів Syberia повертається в удосконаленому форматі із цілком новим окремим сюжетом і найсучаснішою графікою.