Ексклюзивне видання Sherlock Holmes Chapter One
Ексклюзивне видання Sherlock Holmes Chapter One включає сезонну перепустку з новими завданнями: Завантажуваний вміст «Святі і грішні» (доступний у день виходу). Завантажуваний вміст «Майкрофтова гордість» (буде доступний пізніше). Завантажуваний вміст «М означає „містифікація“» (буде доступний пізніше). Завантажуваний вміст «Жарти закінчилися» (буде доступний пізніше). Перш ніж стати найвидатнішим детективом у світі, Шерлок Холмс був неабияким бунтівником, що прагнув заявити про себе. Коли давня травма змушує його повернутися на берег Середземного моря, де померла його мати, ця мандрівка дарує йому дивовижну можливість показати себе. Але під яскравою та екзотичною обгорткою Кордона приховує своє зловісне та небезпечне нутро. Злочинність та продажність, спотворене відчуття справедливості та моралі… Це лише декілька перешкод на Шерлоковому шляху пошуку істини.