Squirrel with a Gun
Білко, знайомся, це пістолет. Як найогидніший гризун району, розвивай в собі хист (і любов?) до злочинів і хаосу в гонитві за золотими жолудями в цій божевільній стрілялці в жанрі пісочниці та головоломці-платформері. Бийся зубами, кігтями та пістолетом, щоб втекти з таємного підземного сховища та перемогти Агентів. Бийся зубами, кігтями та пістолетом Дізнайся, на що здатна норовлива білка з пістолетом у лапах (або просто з лапами) і як далеко зайде ця пухнаста лиходійка, щоб зібрати свої жолуді. Утікай із секретного підземного сховища та перемагай Агентів. Покращуй свою зброю та знаходь інші секретні бункери, щоб знищити елітних босів і навіть підірвати танк. Міняй зброю місцями, щоб спробувати свої сили у всіх 12 типах прийомів супротивника. Розв'язуй хитромудрі кімнати-головоломки, щоб зібрати золоті жолуді Виконуй унікальні завдання-головоломки, щоб зібрати всі золоті жолуді з творчим підходом до використання свого арсеналу зброї, використовуючи віддачу від зброї для отримання додаткового імпульсу. Збери достатню кількість золотих жолудів, щоб розблокувати приховані секції гри. Розважайся у божевільній пісочниці Досліджуй світ з висоти пташиного польоту або покатайся на іграшковій машинці. Дошкуляй сусідам або проси милих домашніх улюбленців у цікавих перехожих. Допоможи їм в обмін на смаколики (або просто пограбуй) та розблокуй косметику, щоб створити свій білячий стиль.