Split & Creatura Bundle
Split - це головоломка від першої особи з унікальною механікою, яка дозволяє гравцеві створювати копії самого себе та маніпулювати часом. Ігровий процес поєднує безліч різних типів головоломок, натхненних як відомими, так і менш відомими логічними іграми, і представляє їх у цілком новій перспективі. Після нещодавньої війни інженери Epsilon Energy розробили систему Split - систему незнищенних щитів. Вона мала захищати окремі мегаполіси, які охоплюють майже всю планету, від збройних конфліктів. Різні міста мають різну політику щодо своїх громадян. У West Ulrage кожен громадянин при народженні отримує робота-охоронця. У Hal'Tor пари роботів виховують кількох дітей. А в Dievez людей виховують у великих установах. Більшість робочих місць перебрали на себе машини. Люди переважно працюють механіками, програмістами або операторами. У Creatura створюйте та доглядайте за замкненими екосистемами, наповненими тваринами й рослинами, вирощеними з нуля, використовуючи реалістично змодельовані природний/штучний добір і генну інженерію. Вирушайте в епічну подорож крізь епохи еволюції - від одноклітинних організмів, які ділять воду з водоростями, до складних тварин, що живуть у пишних садах. Керуйте та відтворюйте повністю налаштовувані віварії, ретельно балансуючи характеристики біомів для підтримання ідеальних екосистем. Заповнюйте унікальний альманах видами, які ще не були відкриті, та редагуйте власну фауну й флору за допомогою автентичного редактора ДНК, детально вивчаючи роботу сучасних інструментів і технологій, таких як CRISPR і ГМО.