Spirit Of The Island
У ваших рідних краях існує традиція: щоб стати дорослим та пройти ритуал досягнення зрілості, ви маєте вирушити в дослідницьку подорож. Ваші пригоди починаються на віддаленому острові у глибині тропічного архіпелагу. Колись це був квітучий популярний курорт, та від минулої слави лишилася лише тінь. Ваше завдання - повернути сюди життя! Досліджуйте архіпелаг, знайомтеся з місцевими мешканцями та допоможіть їм відбудувати туристичний рай... поки ви розкриватимете таємниці свого минулого! ОБЛАШТУВАННЯ НОВОГО ЖИТЛА На вас чекає насичене острівне життя, тож хапайте інструменти й почнімо! Спочатку найголовніше: забезпечити собі їжу, ночівлю та ресурси для будівництва ферми, щоб тропічна подорож вдалася. Годі чекати — час досліджувати свої землі! РІЗНОМАНІТТЯ ЗАНЯТЬ Spirit of the Island спирається на 10 унікальних навичок: фермерство, видобуття копалин, збір ресурсів, спілкування та навіть риболовля, для якої є окрема міні-гра. Хочете опанувати їх усі? ВАША ПОДОРОЖ У ТУРИСТИЧНИЙ РАЙ Зробіть свій острів не лише затишною домівкою для себе, але й популярним туристичним курортом з розкішними магазинами та цікавими пам'ятками. Що більше у вас гостей, то краще для економіки, від якої залежить фінансування майбутніх експедицій на віддалені острови. Але як усім догодити та що продавати у крамничках? Ось тут і знадобляться ваші навички! НАЙКРАЩА ПОДОРОЖ У ЖИТТІ Кожен турист матиме шанс настільки закохатися у ваш острів, щоб залишитися й збільшити населення міста. Це вкрай важливо, адже вам потрібні працівники, що торгуватимуть у магазинах та доглядатимуть за островом. Тож зробіть їхню відпустку незабутньою! СИЛА ДВОХ Одна з головних особливостей Spirit of the Island — кооперативний режим для двох гравців, в якому можна... все робити разом! Будуйте ферму, вирощуйте врожай та готуйте смачні страви, будуйте магазин та продавайте свої товари туристам, досліджуйте величезний архіпелаг, щоб знайти скарб, розкривайте секрети тропічного раю! Запросіть друга та почніть спільну пригоду прямо зараз! ВЕЛИЧЕЗНИЙ ТРОПІЧНИЙ АРХІПЕЛАГ У Spirit of the Island доступні 14 унікальних досліджуваних островів, кожен за своєю фауною, таємницями та небезпеками. Хто — або що — мешкає на цих островах, нікому вже не відомо, та ви знайдете загадкові печери під охороною прадавніх створінь. Чи стане вам сміливості, щоб розкрити приховані там секрети? МІСЦЕВА ГРОМАДА На архіпелазі вирує життя! Познайомтеся зі щонайменше 14 унікальними персонажами, яскравими та дещо дивакуватими. І так, можливість закрутити роман теж є! НОВЕ НАСИЧЕНЕ ЖИТТЯ Одна з унікальних рис Spirit of the Island — це події, що відбуваються регулярно впродовж ігрового року (4 місяці). У місті завжди щось відбувається, тож не забувайте заглядати в календар!