Song of Horror
"Відомий письменник Себастьян П. Хашер зник безвісти разом із усією родиною. Стурбований, його редактор відправив помічника до нього додому, щоб відшукати його, але той так і не повернувся... Ці зникнення призводять до низки подій, внаслідок яких незабаром відкриється щось жахливе: здається, в цьому винна безіменна темна істота, відома лише як Присутність. НЕПЕРЕБОРНА СУТНІСТЬ Song of Horror пропонує пережити по-справжньому динамічну пригоду в світі жахів: антагоністом в цій грі є надприродна істота, відома лише як Присутність, що контролюється вдосконаленим ШІ (Штучним інтелектом), який адаптується до ваших дій і рішень. Відчуйте нестерпний страх, коли ця потойбічна істота реагує на ваш спосіб ведення гри та полює на вас у несподіваний спосіб, що надає можливість кожному гравцеві пережити унікальні відчуття, а також протягом гри, коли напруга наростає природнім шляхом, а не у задані сценарієм моменти. 13 ІГРОВІ ПЕРСОНАЖІ Як гравець, ви проживете цю історію очима різноманітних персонажів, по-своєму з нею пов’язаних. Кожен персонаж відрізняється від інших і вносить у розслідування свою унікальну точку зору, що дозволяє їм по-різному підходити до підказок і предметів. Їхні дії та рішення формуватимуть світ: деякі з них знають більш-менш певні аспекти історії; деякі будуть більш ефективними в боротьбі за надприродними проявами, але всі вони можуть загинути, якщо Присутність добереться до них - і смерть буде присутня завжди. Якщо вони помруть, вам доведеться підхопити історію з іншим персонажем та продовжити розслідування, щоб їх смерть не була марною. ДОСЛІДЖУЙТЕ НАЙСТРАШНІШІ МІСЦЯ Таємничий антикварний магазин, забуте абатство, покинута психіатрична лікарня... Кожна локація в Song of Horror створена за мотивами класики жанру. Відвідуйте та досліджуйте ці місця з привидами, щоб зібрати підказки та предмети, що допоможуть вам вирішити складні головоломки, витримуючи пекельне напруження атмосфери гри."