Skinwalker 3D
Skinwalker – це жахлива пригодницька гра-квест, дія якої відбувається в замерзлій пустелі, де кожна секунда на рахунку. Залишившись наодинці в темному, безжальному лісі, вашою єдиною надією на порятунок є вогонь, який зігріває вас у лютий холод. Однак морозна ніч – не єдиний ваш ворог. Поруч причаїлася жахлива істота, відома як Skinwalker, яка ховається серед диких тварин і чекає, коли ви втратите пильність. Щоб вижити, вам доведеться шукати ресурси та швидко мислити в стресових ситуаціях. Вам потрібно буде збирати палиці, щоб підкидати їх у вогонь, шукати дерев'яні дошки, щоб перейти через руйнівні мости, та знаходити приховані інструменти, такі як лопати та ключі, які можуть стати вирішальними для вашого життя чи смерті. Кожен крок від вогню – це ризик, оскільки крижане повітря наближається, а Skinwalker чекає в тіні, готовий атакувати. Ліс сповнений небезпек на кожному кроці, випробовуючи ваш розум, інстинкти та мужність. Розподіляйте свій час, підтримуйте вогонь і будьте на крок попереду жаху, що переслідує вас. Вижити можливо, але тільки якщо ви зможете пережити холод і істоту, що носить багато облич. Це не для людей зі слабкими нервами. У Skinwalker страх такий же холодний, як і сам ліс.