SimRail - The Railway Simulator
SimRail це нова ера залізничних симуляторів. Реалістична фізика керування, середовища, згенеровані на основі геодезичних даних, та розширений багатокористувацький режим це лише частина того, що містить гра. Приєднуйся до подорожі та досліджуй близько 500 км реальних маршрутів, відтворених у всіх деталях. Обирай сучасні європейські швидкісні, далекі або приміські поїзди або перенесися в 80 ті роки й керуй паровозом на піщаній залізниці Верхньої Сілезії, соціалістичної землі вугілля та сталі. Сідай за керування поїздами з різних епох і безпечно довози їх до кінцевої станції вчасно. Найпопулярніші парові, дизельні та електричні локомотиви використовують реалістичну фізику, засновану на технологіях, що раніше застосовувались лише в професійних тренажерах для навчання машиністів. Увійди до диспетчерської і стань поїзним диспетчером. Керуй своєю станцією, готуй маршрут для поїзда, дотримуючись правил та розкладу. Використовуй обладнання з різних епох, але пам'ятай, що воно може зламатися. Насолоджуйся багатокористувацькою грою та співпрацюй з гравцями з усього світу як машиніст або диспетчер з погодою та зв'язком у реальному часі. Візьми під контроль обраний поїзд або диспетчерську та розпочни пригоду, якої немає в інших залізничних симуляторах. Якість графіки завдяки рушію Unity дозволяє повністю зануритися у віртуальний світ. Трава та дерева рухаються під впливом вітру, динамічна погода створює калюжі та снігові замети, а живий світ з анімованими пасажирами доповнюється випадковими сценаріями.