Silly Polly Beast
На вас чекає загадковий сюжетний шутер з агресивними перестрілками й жахливими монстрами. Це історія дівчини, яка волею долі стикнулася із чудовиськом і була змушена вивчити його природу, щоб звільнитися. Як далеко ви зайдете в боротьбі за свою свободу? Прийміть свого внутрішнього демона чи дайте йому повну владу над собою. Полі завжди не щастить. Цього разу вона втекла з кошмарного сиротинця… і опинилася в пастці потойбіччя. Місто було оповите туманом. Згубним туманом. Кажуть, якщо видно такий знак, слід діяти обережно. Протитуманний браслет підсвітить згубний туман червоним, коли той буде дуже близько. Ви зустрінете мешканців потойбічного світу: не всі вони налаштовані проти вас, але й на ваш бік ніхто не пристане. Хай там як розгортаються події, завжди пам’ятайте про свою обітницю й укладену угоду, які втягнули вас у це пекло. В унікальному ігровому процесі дослідження світу поєднується з битвами у двох перспективах: боковій і "зверху вниз". Вас підсилюватимуть стародавні заборонені знання. З кожним новим освоєним закляттям сила Полі ставатиме все смертоноснішою. Ви досліджуватимете моторошні світи, протистоятимете примарам із минулого Полі й освоюватимете заборонені закляття, виборюючи свободу. Чи вдасться вам утекти? А може, демон першим заявить на вас права?