Shapik: The Quest
Досліджуйте прекрасний світ, повний таємниць, магії і небезпек, та знайдіть свою зниклу сестру, вирішуючи головоломки на своєму шляху. Графіка Фони і персонажі промальовані вручну. Ви знайдете безліч непомітних на перший погляд деталей. Просто зупиніться та придивіться. МЕНШЕ букв У цій історії ви не знайдете жодного рядка тексту. Вся розповідь ведеться за допомогою анімованих "хмарних думок". Захоплююча музика Наш композитор написав атмосферну музику, щоб ви відчули всі перипетії і хвилюючі моменти сюжету.