Shamans & Cyborgs bundle
Shaman's Mask of the Rune Magic Нелінійний платформер-екшен про шамана і його маску. особливості: - Мінімалістична система ближнього бою з механікою ухилення - Різні заклинання (руни) на вибір - Вороги та боси з різними здібностями та стилем атаки CrushBorgs "Run and Gun" старовинний однокористувацький платформер з естетикою NES, включаючи справжній 8-бітний чіптюн.