Screamer - Green Reapers Customization Pack
Це доповнення містить три нові кастомізації - по одній для кожного авто команди Green Reapers у 3 варіантах кольорів.* Хіроші, Рошін і Фредерік мають спільну амбітну мету: добитися справедливості - і це прагнення втілене в Green Reapers Customization Pack. Прикрасьте свої авто дизайнами, натхненими автомобілями з легендарних аніме, загартованими дуелями на високих швидкостях і чистим адреналіном. Кожні перегони перетворюються на зведення рахунків, тож розширюйте межі можливого й робіть це стильно! *Кастомізація стане доступною після придбання автомобіля в грі й може використовуватися скрізь, крім режиму "Турнір". Це доповнення входить у Digital Deluxe Upgrade.