Screamer - Digital Deluxe Upgrade
У Screamer перемоги недостатньо. Вона має бути стильною. Digital Deluxe Upgrade містить унікальну кастомізацію для авто кожної команди в турнірі — у трьох кольорах. Кастомізація стане доступною після придбання автомобіля в грі й може використовуватися скрізь, крім режиму "Турнір".