Sausage Wars
Sausage Wars - це найбожевільніша арена-вечірка для 4 гравців та 20 ботів! Персонажі гри - це сосиски, які борються за панування над раковиною! Візьміть одну з них, вийдіть на поле бою і боріться до смерті. Штовхайте своїх суперників з краю або в пастку! Особливості гри: - Королівська битва: гравець керуватиме ковбаскою на свій вибір, борючись за звання останнього вцілілого з іншими та уникаючи перешкод. - 3 різних режими гри: Last Sausage Standing, де ви боретеся за виживання, Арена, де ви відроджуєтеся, щоб битися за високий бал, а також режим Teamfight, де ви об'єднуєте зусилля з іншими гравцями, щоб виграти командний смертельний поєдинок. - Різноманітні середовища: кухня, сад, лабораторія маніяка - всі вони містять унікальні перешкоди та надають незліченну кількість способів знищити ваших ворогів. Боріться не на життя, а на смерть і штовхайте ворогів, поки вони не почнуть сочитися помідорною кров'ю!