Rolling Hills: Make Sushi, Make Friends
Готуйте суші, знаходьте друзів Як сучасний суші-бот, ви завжди мріяли стати всесвітньо відомим шеф-кухарем, щоб творці пишалися вами. На щастя, доброзичливі жителі Rolling Hills шукають висхідну зірку, яка керуватиме місцевим суші-магазином, це дає єдину можливість довести світові, що ви справжній майстер. Створіть свій перелік рецептів, придбайте відповідні інгредієнти та допоможіть перетворити затишне містечко на кулінарне місце, яке не можна оминути в Rolling Hills, корисній грі-симуляторі про керування рестораном та прості життєві задоволення. Смачного! Неперевершені суші! Збирайте нові рецепти, що задовольнять смаки жителів міста, купуйте свіжі інгредієнти з місцевого ринку, щоби покращити смак і якість своїх витворів, і станьте майстром-шефом із приготування суші. Нові чудові друзі Спілкуйтеся з мешканцями Rolling Hills за горнятком кави та допомагайте їм у їхніх повсякденних потребах. Разом можна покращити життя для кожного в місті! Втілення мрії про ресторан Пориньте в метушіння обслуговування клієнтів, заробляйте монети та отримуйте чудові відгуки. Декоруйте свій ресторан прикрасами, що надають бонуси та виражають ваш стиль.