Rollerdrome (2022)
Rollerdrome — це одиночний екшн-шутер від третьої особи, який плавно поєднує високооктанові бої з плинним рухом, створюючи неперевершений досвід. Стильно домінуй у кінематографічних інстинктивних боях, в яких убивства дають здоров'я, а трюки і грінди приносять боєприпаси, у цьому сповненому адреналіну екшн-шутері. 2030-й рік. У світі, в якому панують корпорації і стерті лінії між реальністю і грою, широкі маси відволікають насильством і надмірністю жорстокого нового кривавого спорту, відомого як Роллердром. Чи є у тебе все необхідне для того, щоб стати чемпіоном Роллердрому і розкрити таємниці істинних намірів корпорації Меттерґорн? Roll7, розробник, який подарував тобі відмічену нагородами і критиками серію OlliOlli, представляє гру Rollerdrome, інтенсивний гібрид шутера і скейтера, дії якого відбуваються у експресивному ретромайбутньому. Основні характеристики: ● Незрівнянний екшн-шутер від третьої особи — оригінальний гібрид шутера і скейтера, який об'єднує високий октан, інтуїтивні бої з плинним рухом і каверзні механіки у єдине додаткове і складне ціле. ● Випробування умінь — прийми унікальний виклик, взявши участь в турнірі Роллердрому. Встановлюй своє домінування на полі у онлайнових таблицях лідерів і доведи себе до межі у розблоковуваному режимі "У пошуках крові", щоб піддати найекстремальнішому випробуванню свої навички і спритність. ● Оригінальна ідентичність — абсолютно нова повністю оригінальна звукова доріжка, яка поєднує культові звуки і тони нашої ери з передовими технологіями звукозапису, забезпечуючи напружене тло для бійні, втілене у життя завдяки унікальному художньому стилю, створеному за мотивами коміксів. ● Темна змова — розкрий загадкову і зловісну змову у цьому особливому ретрофутуристичному всесвіті.