ROBOBEAT
Відчуйте біт. Здолайте бота. Ви — відомий найманець Ейс. Ви переслідуєте свою останню ціль — ексцентричного робота-шоумена Фраззера. Щоб знайти шлях крізь його технологічне, схоже на лабіринт лігво, вам доведеться оволодіти мистецтвом стрільби, бігу по стінах, підкатів і швидкісних стрибків у такт музики! Вмикайте улюблену пісню і починайте танець смерті, а потім повторіть свій танок під ремікс у ритм-шутері в стилі роуглайт ROBOBEAT. Рухайтеся під музику Нова потужна зброя — це ніщо без уміння спритно пересуватися. Сповільните свій танець — і вороги скористаються цим. Рухайтеся без упину, щоб вижити. Бігайте по стінах, виконуйте підкати й подвійні та швидкісні стрибки, а також користуйтеся чіпким гаком, щоб прокласти собі шлях крізь технологічні кольорові рівні й дати прочухана ворогам. Ловіть ритм і не стійте на місці. Це тільки ваш трек — вмикайте, міксуйте, відтворюйте знову ROBOBEAT — це ремікс у стилі роуглайт. Долайте процедурно-генеровані рівні, поповнюйте арсенал ретельно налаштованою зброєю і покращуйте її численними модифікаціями. Ваш стиль гри постійно змінюватиметься, і кожне нове проходження зможе вас здивувати! Готові розірвати безкінечну петлю і зупинити Фраззера?