REVEIL - Funhouse Pack
У комплекті Funhouse Pack містяться: — REVEIL Original Soundtrack: 14 оригінальних композицій — красивих і захопливих. — Digital Artbook: погляд за лаштунки створення гри, зокрема на концепти та джерела натхнення авторів. — Black and White Camera Filter: чорно-білий графічний фільтр, що створить справжню атмосферу вінтажного жаху. — Audio Plays: добірка аудіозаписів, створених акторами озвучення, що розкажуть багато нового про світ REVEIL. — Developer Commentary: внутрішньоігрові коментарі розробників, які допоможуть іще глибше зануритися в гру. Увага: Додатковий ефект камери та коментарі від розробника будуть доступні після першого проходження гри.