Red Dead Redemption (PC)
Ця гра недоступна для дитячих облікових записів Xbox. Дитячими обліковими записами Xbox вважаються облікові записи користувачів віком до 13 років (або молодших; залежно від регіонального законодавства). Цей продукт включає цифрову версію Red Dead Redemption та Undead Nightmare для ПК. Містить повний одиночний режим обох ігор, у тому числі бонусний вміст із Game of the Year Edition. Red Dead Redemption не має багатокористувацької гри. Пориньте в історію колишнього бандита Джона Марстона, який полює на останніх членів сумнозвісної банди Ван дер Лінде у ПК-версії схваленої критиками попередниці Red Dead Redemption 2. Red Dead Redemption і її культовою історією в стилі зомбі-горор, Undead Nightmare, тепер можна насолоджуватися на ПК з приголомшливою деталізацією в одному крутому наборі. Red Dead Redemption пропонує нові можливості, які оживлять гру на комп'ютері: HDR-освітлення, штатну роздільну здатність 4K з частотою до 144 Гц на підтримуваному обладнанні, підтримку ультрашироких (21:9) і надшироких (32:9) моніторів, налаштування відстані промальовування та якості тіней і багато іншого.