Рецепт кохання
Поки Юма, першокласник старшої школи, обідав придбаною їжею, перед ним з’явилася красива старшокласниця Міо. Вона простягнула йому домашній бенто, сказавши: «Я не змогла все з’їсти». Так починається ніжна та водночас гірко-солодка історія юнацького кохання. Особливі обіди на лавці за шкільним корпусом поступово зближують їхні серця. Це історія першого кохання, що зароджується попри ревнощі та непорозуміння. Містить японську озвучку.