Ratopia
Це - повість про принцесу родом із занепалого Щурополіса, яка прагне створити справжню Утопію попри загрози від хижаків та стихійних лих. Економічно активні щуряни Кожен громадянин Щуртопії має власні статки та характеристики. Безплатних сніданків не буває! Забезпечте щурян працею та послугами, щоб зробити всіх щасливими. Реалізовуйте екстраординарну політику Створіть докладні закони, щоб збирати податки з усіх! Хіба громадяни не повинні крутитися як щур у колесі заради більшого доходу? Створюйте соціальні катастрофи або запобігайте їм власною політикою. Різноманітні пригоди в Підземному Світі Досліджуйте та знаходьте залишки величних стародавніх щурів. Принесіть вашому місту процвітання завдяки великим експедиціям. Це, може, розбудить нових вершинних хижаків, але кого це хвилює?