Rapid Snail Bundle
CYBER TANK, CYBER TANK 2, CYBER TANK NANO «Cyber Tank» - це головоломка, яка додає різні механіки до жанру Sokoban: Відбиття пострілів; - Лід, який можна зруйнувати; - Підлога, що руйнується; - Вороги, яких можна пересувати; - Вода, яку можна перейти, скинувши в неї блоки; - Телепорти; - Конвеєри; - Колекційні бонуси; - І багато іншого! Збери всі 108 голографічних кубів у 36 заплутаних рівнях і дістанься виходу! SHAPIK: THE QUEST Це історія про Шапіка, який подорожує чарівним лісом у пошуках зниклої сестри. Досліджуй прекрасний світ, сповнений таємниць, магії та небезпек, і знаходь свою сестру, розгадуючи головоломки на шляху. Фони та персонажі намальовані вручну. Ти знайдеш багато дрібних, на перший погляд непомітних деталей. Зупинись і роздивись уважніше. У цій історії немає жодного рядка тексту - усе розповідається за допомогою анімованих «хмаринок думок». Наш композитор написав атмосферну музику, щоб передати всі повороти сюжету й напружені моменти. PLATZLE Platzle - це платформер-головоломка, у якій потрібно не лише швидко діяти, а й уважно думати. Карти відкривають нові можливості - збирай їх, щоб дістатися виходу. Але будь обережний: локації приховують багато небезпек - природні явища (лава, вибухові язики полум’я), монстри-павуки та навіть величезні боси, з якими буде нелегко впоратися! Ми віримо, що наполегливість і вправність допоможуть подолати всі випробування!