Punch Club 2: Fast Forward
Ласкаво просимо до світу майбутнього в Punch Club Батька ти не знав і все дитинство мучився в тісному гаражі деспотичної мами. Було скрутно, але принаймні була можливість накачати здоровезні м’язи. Але ти мріяв про більше. Шкода, що нині люди їдять всяке гівно, усе загрузло в корупції, а тобі всі хочуть натовкти пику. Але ти ще не полишив надії зробити щось видатне в житті… Вибирай власний шлях Ласкаво просимо в світле майбутнє: суспільство вщент прогнило, замість туалетного паперу – наждачний, і взагалі коїться повний кіберпанк. Ця гра – повна гумору та неонових вогнів пригода на вулицях майбутнього, приправлена ностальгією за 80-ми та мордобоєм. Стань чемпіоном Тут можна все: і битися чесно, і навіть махлювати. Неважливо як, головне – стати найкращим бійцем у місцевих лігах! Для цього доведеться підвищувати свої характеристики, опановувати нові прийоми та розвивати власну манеру бою. Кров, піт і сльози – все така ж дієва формула успіху, як і раніше, але і дещо новеньке з’явилося: нейротренування, заборонені програми та нелегальний злам бою. Спробуй – тобі сподобається! Управляй усім В житті не можна втрачати можливості, і в Punch Club 2 також! Не хочеш опинитися в підворітті – навчися ефективно управляти своїми часом і грошима. Здіймайся на вершину бійцівського рейтингу, розкривай злочини, співпрацюй с поліцією, бандитами, мафіозі – та з ким завгодно! Перше правило бійцівського клубу – згадувати про бійцівський клуб. Додавай Punch Club до бажаного, і друзям розкажи!