Cartel Tycoon
Події розгортаються у вигаданій Латинській Америці 80-х років. Cartel Tycoon розповість вам історію тих часів, коли хвиля наркотрафіка захлинула спочатку США, а потім і весь світ. Тут непристойно багаті наркобарони очолюють величні імперії, а під маскою розкоші ховається жорстокість і насильство. Створюйте виробництво наркотиків і налагоджуйте шляхи їх збуту, принагідно розбираючись із непокірними помічниками, державними органами та громадською думкою. Конкуруючі банди, органи по контролю за наркоторгівлею та навіть ЦРУ — усе проти вас. Смерть неминуча, і коли король наркоімперії помре, оберіть наступника, щоби відроди її з попелу. Ключові особливості: Розвивайте свій бізнес, пройшовши шлях від скромної ферми до масштабної логістичної системи з багатьох плантацій, лабораторій та аеродромів. Станьте справжнім магнатом. На вас чекають десятки шляхів розвитку та нескінченні стратегічні комбінації. Коли король імперії загине, призначте на його місце одного з помічників — ніщо не має зупинити розвитку картелю. Відмивайте готівку, яку заробили кров’ю і потом, та витрачайте її на розвиток імперії, підтримку вірності помічників та підкуп продажних політиків. Ухиляйтеся від представників влади та позбувайтеся конкурентів на шляху до багатства. Досліджуйте динамічний сюжет, розрахований на десятки годин гри, а також безмежні можливості «пісочниці». Режим виживання для тих, хто любить виклики. Режим пісочниці з численними налаштуваннями на будь-який смак!