Prison Tycoon: Under New Management
Збудуйте величезну в'язницю, створюючи власноруч кожну будівлю, кожну кімнату й кожну стежку, та обставте їх меблями за власним смаком! Не забудьте переконатися, що ваш дизайн ефективно використовує наявні ресурси з електро- та водопостачання. Перевиховуйте в'язнів, це ваша головна мета! Відправляйте їх на різні терапевтичні заходи, від кімнати з нульовим тяжінням до кімнати з голограмами й танцювальної терапії (може, хтось цікавиться пол-денсом?). Допомагайте в'язням позбутися своїх вад і повернутися до суспільства. Наймайте експертів на всі вільні посади у в'язниці. Давайте їм завдання, підвищуйте найкращих і звільняйте всіх інших. Розроблюйте й обслуговуйте системи безпеки в'язниці та будьте готові до нічних утеч. Вибирайте місця розміщення камер, дозорних башт і постів охорони, щоб ваша в'язниця була надійно захищеною. особливості - Вибирайте один із п'яти різних кліматів, кожний із власними особливостями. - Наймайте кваліфікований персонал на різні посади. - Обслуговуйте й ремонтуйте об'єкти для найбільш ефективного керування ресурсами. - Підвищуйте безпеку, щоб запобігати втечам і бійкам. - Відстежуйте в'язнів, щоб забезпечити їхнє здоров'я й задоволення. - Ігрові механіки вимагають забезпечення належного харчування, тренувань і контролю клімату. - Інструмент клонування кімнат дозволяє економити час і підвищити продуктивність. - Одночасно може поступати багато в'язнів, що підвищує складність гри. - В'язні мають доступ до ВР-терапії, кімнат із нульовим тяжінням, побаченням і багато чому іншому. - Перевиховуйте в'язнів та повертайте їх до суспільства. - Ваша головна ціль — виправлення, а не покарання. - Вибирайте режим пісочниці на сторінці біому для отримання безлімітних ресурсів. - Виберіть "Креативний режим" для необмежених грошей В цьому розширенні представлено новий засіб створення персонажів, який дозволяє змінювати в'язнів, надзирателів й охоронців. «Переклик» також має інтеграцію з Twitch для виведення на екран імен з вашої спільноти (читачів, підписників, глядачів тощо). Ви також можете дарувати ключи предметів вашій спільноті на будь-якому стрімінговому сервісі, відеоплатформі або в соціальній мережі. - Забезпечте своїй в'язниці максимальну безпеку! Розширте в'язницю ще більше з новим пакетом доповнення «Максимальна безпека». На вас чекають більш небезпечні в'язні, нові терапевтичні заклади, додаткові заходи безпеки, і, найцікавіше, — поліцейські СОБАКИ!