Prison in Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Відкрийте ресторан своєї мрії. Створіть унікальний екстер'єр та інтер'єр, найміть найкращих працівників та кухарів, створіть місце, де люди будуть любити їсти, проводити час та витрачати свої гроші. Симулятор ресторанного бізнесу. Нас надихнули ігри-пісочниці та симулятори, де гравці можуть створювати щось своє, налаштовувати процеси, розвивати своє творіння, вкладати в нього душу і проявляти свою креативність. У Cafe Owner Simulator у вас є така можливість, наша мета - подарувати світу гру, в якій кожен зможе реалізувати свою мрію і відкрити власний ресторанний бізнес. PRISON SIMULATOR: Prison Simulator - це симулятор від першої особи, в якому трохи більше уваги приділено сюжету, ніж у подібних іграх цього жанру. У грі ви берете на себе роль тюремного охоронця, і тільки від вас залежить, чи будете ви підкорятися закону, чи дозволите цьому місцю і людям корумпувати вас до глибини душі. Зрештою, хто сказав, що ви повинні бути зразковим наглядачем? Може, вам краще торгувати з ув'язненими, допомагати їм з контрабандою і робити ставки на результат тюремних боїв? Зрештою, всі люблять іноді розважитися. Особливо в такому сумному місці, як це, де, до того ж, ти - бос. Або, принаймні, вважаєш себе таким. Тож як? Ви вирішите дотримуватися правил, перехоплювати контрабанду, рахувати ув'язнених, відправляти їх на роботу, піклуватися про їхні базові потреби і тримати тюремні банди під контролем? Чи перейдете на темну сторону? Що б ви не вирішили, пам'ятайте, що ваші дії вплинуть як на саму установу, так і на ув'язнених і, що найголовніше, на подальший хід вашої кар'єри.