Pets Bundle
Зробити собі будиночок, про який завжди мріяли, допомогти сусідам з ремонтом чи задовольнити жагу пробивання стін — все це вам може подарувати House Flipper! Тож примостіться зручніше, забудьте про щоденну рутину і зануртеся у світ House Flipper… у ваш світ! Відкрий нові елементи декору в стилі cozy, завдяки яким Ти спроектуєш новий, затишний дім! У цьому Тобі допоможуть зручні дивани, подушки та надзвичайно теплі елементи декору. У магазині Ти також знайдеш меблі та аксесуари для свого домашнього улюбленця - спроектуй йому затишну кімнату або комфортне місце для забави в саду. Нове розташування та великий простір вчинять час на свіжому повітрі приємним спогадом. Подивись на нові будинки з величезними терасами та горищами, в стилі Ranch house, які Ти можеш придбати та обставити за своїм бажанням.