Peglin
Peglin – це рогалик Пачинко. Борись з ворогами, збирай різні кулі та розбивай штирі, щоб завдавати шкоди. Вороги сильні, і якщо ти програєш, то доведеться починати заново. У боротьбі з монстрами тобі допоможуть потужні кулі з спеціальними ефектами та неймовірні реліквії, які впливають як на ворогів, так і на механіку гри. Цілься обережно, щоб вижити в цій унікальній покроковій RPG! Особливості гри: * Знаходь і покращуй могутні кулі та реліквії, щоб перемогти безліч монстрів та босів, які стануть на твоєму шляху! * Борись з ворогами за допомогою геймплея, схожого на починко - влучай в штирі, щоб нанести шкоду. З розумом використовуй бомби та на пару з ними критичні і оновлюючі штирі. * Щоразу досліджуй нову карту, з різними кулями, ворогами та сюрпризами на своєму шляху.