Oxide - Full Board Pack
Ви думали, що все закінчилося? Що просте зауваження покладе цьому край? Переживіть абсолютно жахливий і вісцеральний досвід з Oxide - Full Board Pack! Oxide Room 208 Восьмеро людей, замкнених у старій лабораторії, спробують вижити в останні хвилини у цій повній екшену, жахливій грі жахів. Oxide Room 208 кидає вам виклик зустріти свої страхи в темному та викривленому середовищі, де межа між плоттю та божевіллям розмивається. Oxide Room 104 Запаморочлива гра жахів з механікою квест-кімнати. Погані рішення привели Метью до цього жахливого мотелю. Тепер вам належить вирішити, як втекти – чи вдасться вам вийти живим?