Overwatch — це безкоштовна командна гра в жанрі «геройська стрілянка», що постійно розвивається й наповнюється подіями. Її сюжет розгортається в оптимістичному майбутньому, де кожен матч — це справжня баталія у форматі «5 на 5» або «6 на 6» із новими персонажами й мапами, цікавими стратегіями та унікальними елементами персоналізації! Виберіть одного з понад 40 персонажів Overwatch й очолюйте команду на шляху до перемоги, проводьте неочікувані атаки або ж допомагайте союзникам. Об’єднайте зусилля з друзями, разом бийтеся на просторах більш ніж 25 футуристичних мап, натхнених реальними локаціями, і спробуйте себе в різних виняткових ігрових режимах. «Панування Талону» — сезон 3: «У лігві тигра» Час випустити кігті й увірватися в бій Новий небезпечний герой з’являється на полі бою, поки Overwatch б’ється на розтрощених вулицях зухвалої гібридної мапи. Зустрічайте: сюжетна подія, свіжі міфічні предмети та нові ультраскіни! Сезон 3 «Панування Талону: У лігві тигра» переносить Overwatch туди, де яскраве світло прорізає темряву, а вибір союзників визначає все. Шіон, новий швидкий і смертоносний герой ролі дамагера, очолює горезвісний клан Хашімото, випробовуючи вашу рішучість на кожному кроці. На вас також чекає перша нова гібридна мапа в метаподії «Аніма-удар»: розкривайте секрети та заробляйте нагороди впродовж сюжетної кампанії, що триватиме весь сезон. А потім уривайтеся в бій із міфічним скіном «Відроджений фенікс» для Ілларі та міфічною зброєю «Токійський бунтар» для Гандзо — і не забудьте про ультраскіни, щоб зробити кожну сутичку за краще майбутнє максимально стильною та видовищною!