OUTRIDERS COMPLETE EDITION
СМЕРТЕЛЬНА ПОДОРОЖ Поки людство стікає кров'ю в траншеях Єноха, ваш Першопроходець подорожує цією небезпечною планетою в пошуках джерела таємничого сигналу – єдиної надії на порятунок. А останнім вашим випробуванням стане могутня Ерешкігаль. 4 УНІКАЛЬНИХ КЛАСИ Щоб визначитися зі стилем гри, виберіть один із 4 класів з особливим деревом навичок. Спритно вбивайте ворогів як трікстер, спалюйте їх, граючи за піроманта, трощіть їх як руйнівник або бийте здалеку як техномант. ЛЕГЕНДАРНИЙ ВИГЛЯД І НАСТРІЙ У вас є могутнє спорядження і жахлива зброя з важких та міцних металів і місцевої органіки, а система трансмогрифікації дозволяє змінити вигляд екіпіровки. НЕЗЛАМНІ ЗБІРКИ Вивчайте поєднання навичок і знаходьте найефективніші. Посилюйте зброю і спорядження за допомогою модифікацій, навичок і набраних очок. З ідеальною збіркою підніміть рівень світу, щоб посилити ворогів і збільшити цінність трофеїв. АПОКАЛІПТИЧНИЙ ФІНАЛ Пройдіть 18 рівнів експедицій з унікальними механіками та випробуваннями, і на вас чекатиме підземелля з безжальними босами в Тарія-Гратарі. Доповнення WORLDSLAYER для OUTRIDERS одразу додає у гру всі нові матеріали. Нові випробування, зброя, спорядження, модифікації та нове древо пакса дозволять продовжити розвиток персонажа. Після сюжетної кампанії буде новий фінал з випробуваннями в Тарія-Гратарі і нова система очок вознесіння. Долаючи 40 шалених рівнів апокаліпсису, ви отримаєте спорядження апокаліпсису і третю комірку модифікації.