Orphans
Пориньте в цю захоплюючу гру, взявши на себе роль Вікторії, молодої дівчини, яка осиротіла після трагічної морської аварії і опинилася в пастці в загадкових межах таємничого міста. У місці, повному пасток і небезпек, Вікторія повинна покладатися на свою спритність, щоб просуватися вперед. Але Вікторія не буде самотньою в цій подорожі. Вона приєднується до інших дітей-сиріт, яких з незрозумілих причин замкнули у зловісних цілях. Місія Вікторії полягає в тому, щоб знайти і звільнити цих дітей, кожен з яких має унікальні здібності, що мають вирішальне значення для подолання викликів, які чекають на них попереду. Але небезпеки не обмежуються пастками та головоломками. Вікторію переслідують людиноподібні істоти з єдиною метою - з'їсти її. Щоб зупинити цих істот, Вікторія використовує навколишнє середовище для відволікання уваги за допомогою рогатки, що полегшує їй втечу. Приєднуйтесь до сиріт у їхній подорожі, щоб втекти з міста тварин. У цьому світі виживання є колективною справою, і ніхто не може впоратися з нею поодинці.