Nom Nom Apocalypse
Ласкаво просимо до кооперативного шутера, де кінець світу ще ніколи не виглядав так... смачно! Кінець світу наближається, місто заполонили голодні, жирні харчові істоти, що приносять повний хаос і руйнування. Наша остання надія - група вправних кухарів, які не бояться натискати на курок і рішуче налаштовані не стати головним блюдом. Особливості: ★Виберіть свого бійця: вибирайте з різних героїв на тему їжі, кожен з яких має свою особливу здатність. Знайдіть того, який найбільше відповідає вашому стилю. ★Боріться з божевільними монстрами-стравами: бийтеся з дикими ворогами, такими як чизбургерні звірі, які стріляють сиром, і істоти-кекси з гострими кігтями. ★Грайте з другом (локальний кооперативний режим): об'єднайтеся в локальному кооперативному режимі для 2 гравців. Працюйте разом, щоб вижити серед монстрів і подвоїти задоволення. ★Покращення та бонуси: покращуйте свої здібності, щоб рухатися швидше, отримувати менше шкоди або блокувати атаки. Комбінуйте бонуси відповідно до того, як ви хочете грати. ★Використовуйте дивакуваті харчові зброї: знищуйте ворогів за допомогою гірчичного рушниці, стріляйте виделками з арбалета або вражайте їх мікрохвильовим лазером. Зброя дивна і потужна. ★Швидкоплинний rouglite-екшн: насолоджуйтесь динамічним ігровим процесом із складними боями та випадковими елементами, які роблять кожну сесію унікальною.