More Ducks Everywhere
Ультимативний високотехнологічний симулятор гумових каченят Placid Plastic Duck дарує вам небезпечний рівень релаксу. З розслаблюючою музикою та багатьма щасливими каченятами ваша єдина мета — просто плавати.