Mob Control: Complete Edition
Відчуй дивне задоволення, спостерігаючи, як твоя група розмножується, поки ти прицілюєшся і стріляєш у ворота. Стань свідком того, як твоя армія зростає до величезних масштабів! Стратегічно розгорни своїх могутніх чемпіонів, щоб прорвати ворожі групи та досягти їхніх баз. Обери найкращу комбінацію для перемоги! Особливості: - Стріляй новими групами Лицарів та Солдатів з унікальними характеристиками - Використовуй свою нову потрійну гармату, яка одночасно випускає три групи! - Стріляй новим чемпіоном Explodon з основною здатністю Jump & Crush та зоною Final Boom - Використовуй нові ультимейти Rocket Barrage та Mass Abduction - Відкрий додатково 22 пакети з картами - Витрать додатково 55000 монет на покращення своїх карт в арсеналі - Стріляй групами зі своєї гармати та збільшуй свою армію - Запускай сильних чемпіонів, коли твоя гармата суперзаряджена - Грай у локальному мультиплеєрі з другом і стріляй одночасно з двох гармат! - Використовуй стратегічно множники або прискорення, щоб отримати значну перевагу над ворогом - Руйнуй ворожі бази та зміцнюй свою - Грай навіть проти двох ворогів одночасно! - Розблокуй та покращуй різні гармати, супер чемпіонів, групи та ультимейти! - Відкрий пакет з бустерами, щоб покращити свою колекцію карт Використовуй спеціальні елементи на рівнях, такі як прискорення, множники, рухомі ворота та багато іншого. Захищай, завойовуй та досягай перемоги у цьому епічному поєдинку башенної оборони! Якщо тобі потрібна допомога, запроси друга зіграти разом у локальному мультиплеєрі! Готуйся до битви, розробіть стратегію разом і стріляй групами з ДВОХ гармат для перемоги! Перемагай у битвах, щоб розблокувати пакети з бустерами різної рідкості та покращити свою колекцію карт. Колекційні картки мають силу піднести твою стратегію башенної оборони на новий рівень. Розблокуй усі гармати, групи та чемпіонів в арсеналі та відкрий їх дивовижні еволюції при покращенні! Збери свою армію, скористайся силою колекційних карт і стань чемпіоном башенної оборони, яким ти призначений бути!