Mist: Evolution
Ваша донька зникла. Світ зник. Залишився лише Туман. У грі Mist руйнівна катастрофа знаменує початок вашого спуску у світ, втрачений інопланетним жахом. Як батько, ви відчайдушно шукаєте свою дитину, але замість цього знаходите світ, що руйнується, похований у тумані, що кишить монстрами, які неможливо зрозуміти. Це не звичайна рольова гра. Mist поєднує в собі прогрес у режимі очікування, вісцеральний бій у реальному часі та еволюціонуючий наратив жахів у враження, що кидає виклик жанру. Досліджуючи руїни цивілізації, ви укладете пакт із таємничою інопланетною істотою, яка дарує вам силу — за певну ціну. Підвищуйте рівень, мутуйте та розблоковуйте жахливі нові здібності, борючись із гротескними істотами та розкриваючи давно поховані істини. Але світ не порожній. Ті, хто вижив, залишаються — понівечені, дивні та не завжди надійні. Ваші рішення в розгалуженому діалозі формують, хто житиме, хто помре, і якою людиною ви станете. Покращуйте свої машини для збирання врожаю, куйте нову зброю та еволюціонуйте у щось набагато більше… або набагато жахливіше. З кожним кроком ви наближаєтесь до своєї доньки — і заглиблюєтесь у Туман. На вас чекає вісім моторошних регіонів, сповнених побічних завдань, загадок, могутніх ворогів та моральних дилем. Чи зможете ви зберегти свою людяність, коли все інше втрачено? Mist — це сміливе поєднання екшену, виживання та розповіді історій у світі, де надія мерехтить, як вмираюче світло. Крокніть у туман — і зустріньтеся з тим, що чекає всередині.