Minecraft Dungeons II
Кидайте кирку, хапайте меч і вирушайте у нову неймовірну пригоду в Minecraft Dungeons II. Подорожуйте незвіданими землями та загадковими місцями, щоб зупинити нове зло, що загрожує занурити в хаос не один, а одразу два світи! Зіткніться з небезпечними ворогами в динамічних битвах і проривайтеся крізь натовпи мобів, які зроблять усе можливе, щоб зупинити вас! Виклики будуть складнішими, ніж будь-коли, тож долайте їх самостійно або разом із командою до 4 гравців у мережевій або локальній кооперативній грі. Зробіть попереднє замовлення вже сьогодні, щоб отримати 2 додаткові скіни героя, Спотворений плащ і улюбленця —Спотворену курку! Коли небезпека вже поруч, чи зможете ви разом із друзями дати їй відсіч?