Ultimate Games S.A.Симулятори
Симулятор видобутку золота Здійсніть свою мрію про видобуток золота! Почніть з нуля, маючи лише кілька доларів у кишені, і пройдіть шлях до того, щоб стати мільйонером. Використовуйте різноманітну важку техніку, таку як екскаватори, бури, бульдозери та інше, щоб відкрити багатства, заховані в повністю деформованій місцевості. Досліджуйте величезний, деталізований світ з чотирма унікальними гірничодобувними ділянками, кожна з яких має свої секрети, які потрібно розкрити. Оновлюйте обладнання, інвестуйте в кращі промивні установки та максимізуйте свої прибутки. Відчуйте захоплення від реалістичних операцій з видобутку золота, де кожне рішення впливає на ваш успіх. Ship Graveyard Simulator 2 Змахніть пил з пальника та молотка - час повертатися до роботи, на вас чекає нове завдання. Відвідайте нове пляжне узбережжя з найбільшим, найбільшим кладовищем кораблів у світі, демонтуйте величезні частини кораблів і зберіть тонни дорогоцінної сталі. Засукайте рукави, настав час повернутися до справи. У грі на вас чекають нові великі кораблі, нові ігрові механіки, функції та покращення, а також добре відомі механіки з першої гри, які були значно вдосконалені.