METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Те, з чого все почалось. Зустрічайте ремейк гри 2004 року METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER з тією ж неймовірною історією і яскравим світом, але з оновленою графікою та 3D-звуком, що допоможе ще більше зануритися в атмосферу джунглів. Приготуйтеся провести не один десяток годин у цьому неперевершеному стелс-бойовику на виживання. Все, за що ви так любите цю гру, й навіть більше Історія, персонажі, озвучення, ігролад і музика, які зробили цю гру культовою, повертаються з оновленнями для сучасних консолей. Такий еволюційний стрибок вдихає нове життя в катсцени, й перекроює кожен куточок світу улюбленої гри. Достовірність до найдрібніших деталей Було оновлено систему пошкоджень у бою. Крім того, тепер зношеність одягу Snake, а також синці й рани від куль на тілі буде видно в реальному часі.Поранення лишатимуть слід на тілі Snake, немов свідчачи про унікальний шлях кожного гравця. Глибоке занурення у світ гри Гравці можуть обрати новий, більш сучасний спосіб керування персонажем. Інтуїтивно зрозумілі елементи керування дозволять вам повністю зосередитися на грі й відчути всю гостроту від стелса на виживання. Ви також зможете вибрати класичний стиль управління, що більш точно передає відчуття оригінальної гри. Додаткові ігрові режими: ・SNAKE VS BOMBERMAN Керуючи Snake, зійдіться в бою з Bomberman у спеціальному побічному режимі. Проходьте всі рівні феєрично! ・FOX HUNT Принципово новий багатокористувацький режим у тому ж світі, де відбувається основний сюжет. Насолоджуйтеся грою, схожою на «хованки», в онлайн-режимі з елементами стелсу й виживання. ・Secret Theater Шукайте 8-мм контейнери з плівкою, які таємно перевозили солдати супротивника, щоб розблокувати гумористичні варіанти певних сцен. Ви знайдете як епізоди з оригінального Secret Theater, так і зовсім нові фільми. *Secret Theater розблоковується після проходження гри. *Контейнери з плівкою, які перевозили солдати, можна зібрати під час першого проходження. ・GUY SAVAGE Δ Гра-кошмар Guy Savage повертається в повністю оновленій версії від PlatinumGames, яка зберегла суть оригіналу, але освіжила його вигляд. Під час основної гри запустіть послідовність кошмарів або пройдіть увесь сюжет, щоб розблокувати Guy Savage як бонусний режим. *GUY SAVAGE Δ розблокується після проходження гри. *Digital Deluxe Edition також є доступним. Про нього буде вказано окремо. Будьте уважними, щоб не придбати один й той же продукт двічі.