Mars Survivor: Blue Blaster
Завдяки цьому DLC ви отримаєте: - чудовий шолом «Hellas» - винятковий бластер «Gemini» - винятковий комбінезон «Astroventure» - відмінний костюм «Hellas» - відмінний набір «Flux Pulse Pack» - 36 уламків шолома - 24 уламки рюкзака - 500 коштовних каменів - 150 гуми - 40 золота Підвищте свої шанси на виживання з новою зброєю та бронею!