Lost Records: Bloom & Rage
Поверніться назад у 90-ті й проживіть вирішальне літо чотирьох старшокласниць: спостерігайте за зміцненням їхньої дружби, участю в панк-гурті, а також за неочікуваною подією, яка назавжди змінить їхні життя. Пориньте в історію, що розгортається у двох захопливих частинах гри! РОЗКРИЙТЕ ТАЄМНИЦЮ Досліджуйте дві історії, одна з яких розгортається 1995 року, а друга — 2022, і впливайте на обидві сюжетні лінії. У кожній приховано фрагменти більшої загадки — доленосні таємниці, відкриті персонажами ще в юності, а також хто (чи що) стоїть за їхнім возз’єднанням. Зустрівшись знову, вони мають з’ясувати, що було правдою, що насправді тоді сталося та які таємниці приховує містечко Оксамитова Бухта… ЗНІМАЙТЕ Й СПІЛКУЙТЕСЯ Спілкуйтеся зі своїми новознайденими сестрами: взаємодійте й розмовляйте з ними так, як у реальному житті. Беріть участь у захопливих діалогах, які змінюються залежно від того, куди ви дивитесь і що говорите, у яких ви можете перебивати й ігнорувати співрозмовниць. Хапайте відеокамеру й вирушайте досліджувати Вельвет Коув: фільмуйте людей, місця і розкішну природу. Знімайте відео просто для розваги або спробуйте розкрити приховані темні секрети. ВІДРОДЖЕНЕ СЕСТРИНСТВО Грайте в ролі Сванн і ближче знайомтеся з новими подругами, кожна з яких має свої життєві випробування. Вилізьте зі своєї шкаралупи й пориньте в літню атмосферу бунтарства, заводячи дружбу з Норою, Отем і Кет. Ваші вчинки й слова сприятимуть формуванню взаємин із кожною з дівчат на шляху до самопізнання. Чи ослабнуть ваші зв’язки з роками, чи ви відчуватимете, що майже не розлучалися? НОСТАЛЬГІЙНИЙ МРІЙЛИВИЙ КРАЄВИД У мальовничому куточку штату Мічиган у 1995 році розташувалося, на перший погляд, сонне містечко під назвою Вельвет Коув. Цей край із густими лісами й спокійними озерами — місце, де краса поєднується з химерністю. Ретельно створений саундтрек у стилі дримпоп викликає ностальгію і душевне піднесення. З ним ви точно поринете в атмосферу... спокою і розслаблення?