Lost Lands X
«Загублені Землі Х» — ювілейна пригодницька гра в жанрі «Пошук предметів», з великою кількістю захопливих міні-ігор і головоломок, старими улюбленими персонажами та новими викликами. Раптове божевілля старого друга із Загублених Земель змушує С'юзан, котра давно відійшла від справ, повернутися до колишніх пригод. С'юзан Шепард давно вирішила, що покінчила з подорожами до Загублених Земель, і знайшла себе в письменницькій діяльності. Але останні події в самих Землях вирішили інакше. Фолнур, найкращий друг С'юзан, здається, збожеволів і вбив старого Маарона! Що змінилося у Фолнурі? Хто або що змусило його це зробити? Цього разу С'юзан доведеться вирішувати проблему не всесвітньої важливості, але не менш важливу для самої себе. Щоб розібратися в причинах того, що сталося, С'юзан знову вирушає в минуле, як колись. На шляху їй зустрічаються давні друзі, які згуртовуються в команду. Однак з'являється і давній ворог, про якого Сьюзан ніколи не підозрювала. Усі пазли з минулого та сьогодення зійдуться в цьому сюжеті! - Поверніться у Загублені Землі, знову граючи за С'юзан-Войовницю! - Розгадайте таємницю божевілля старого друга і допоможіть йому перемогти його демонів! - Відвідайте ярмарок халфлінгів! Можливо, в цьому несподіваному місці ви знайдете допомогу у вирішенні своїх завдань. - Розв'язуйте веселі та логічні, легкі та складні, швидкі та довгі головоломки, щоб рухатися сюжетом! - Знову вирушайте в минуле! Адже саме там таїться джерело нинішньої катастрофи.