Look Mum No Computer
Приготуйтесь до шаленої пригоди, повної музичного хаосу! Вирушайте у піксельний всесвіт Look Mum No Computer із головним героєм Семом та його вірним поплічником — синтезатором Космо. У цьому рольовому екшені ви вступите в бій з оскаженілою побутовою технікою, ремонтуючи її зсередини під карколомні біти! Особливості Створюйте музику під час гри: збирайте та вдосконалюйте звукові модулі, що не тільки допоможуть у двобоях, але й створять унікальний саундтрек. Грайте так, як хочеться саме вам, та створюйте електронну музику в боях з оскаженілими машинами. Створюйте все самі: збирайте предмети та робіть із них нові звукові модулі, натхненні легендарними ідеями творців Look Mum No Computer. На вас чекає навіть вогнеметний модуль, натхненний вогняним органом. Світи, сповнені див: всередині побутової техніки на вас чекають дивовижні та яскраві піксельні світи, повні неймовірних створінь, цікавих випробувань та епічних босів. Яскраві бої: розстрілюйте орди ворогів із двох стіків. Нехай вашої енергії вистачить і на битви, і на музичні експерименти. Для музичних ентузіастів та геймерів: якщо вам до вподоби ретро-ігри, електронна музика та дух винахідництва, ця гра вам точно сподобається. Пригода починається! Вирушайте у світ оскаженілої техніки — світ, що підкорить вас унікальними персонажами та повним музичним божевіллям. Чи зможете ви відновити техніку, перемогти босів та повернути у світ гармонію? Або цей біт стане для вас останнім?